Известие

Collapse
No announcement yet.

Силов бушон на запалването 30А гори 2х на 147 JTD 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колата е при електротехник, който според аутодата смята, че бушонът е за допълнително подгряване. Запознах го с дискусията тук, но той досега не намира късо никъде. Каза, че колата и няма такава бобина, понеже е дизел.
    За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
      Колата е при електротехник, който според аутодата смята, че бушонът е за допълнително подгряване. Запознах го с дискусията тук, но той досега не намира късо никъде. Каза, че колата и няма такава бобина, понеже е дизел.
      Само споделих какво се случи при мен... Бяхме разглобили всичко възможно и всичко е наред... В някакъв момент изгаря бушона а като се сложи следващия не е ясно кога ще пукне и тои...
      Собственика на колата мисля беше изгорил около 30 предпазитела за 2-3 дена...
      Оказа се бобината която по нищо не даваше признаци за дефект... Предполагам и при вас е нещо такова...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
        Колата е при електротехник, който според аутодата смята, че бушонът е за допълнително подгряване. Запознах го с дискусията тук, но той досега не намира късо никъде. Каза, че колата и няма такава бобина, понеже е дизел.
        Да и аз сутринта ти казах в основа на аутодата,но не е така там е объркано !Там дето си поставил телта ти е запалването а другия до него средния от трите допълнителното подгряване. На клемата на кабела трябва да има буквата "B" на запалването на клемата има буква "C"
        Но трябва вярна схема иначе на Аутодата не може се вярва виждаш
        Изгорелия казваш е бил 30А значи е запалването там...средния трябва да е 50А допълнителното подгряване и последния 70А за какво, Dashboard control unit
        Най-големия не ни интересува сега той е 150А-Engine compartment control box (diesel versions)
        Last edited by eproHD; d.m.y г., 15:51.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
          Колата е при електротехник, който според аутодата смята, че бушонът е за допълнително подгряване. Запознах го с дискусията тук, но той досега не намира късо никъде. Каза, че колата и няма такава бобина, понеже е дизел.
          Не съм гледал схемата на 147 но ако философията на подгрева е както при 156 цата то линията ще е бушон - две релета - калорифери. Тоест късото трябва да е през буксите на релетата и в посока към управлението на климатика.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            Да и аз сутринта ти казах в основа на аутодата,но не е така там е объркано !Там дето си поставил телта ти е запалването а другия до него средния от трите допълнителното подгряване. На клемата на кабела трябва да има буквата "B" на запалването на клемата има буква "C"
            Но трябва вярна схема иначе на Аутодата не може се вярва виждаш
            Изгорелия казваш е бил 30А значи е запалването там...средния трябва да е 50А допълнителното подгряване и последния 70А за какво, Dashboard control unit
            Най-големия не ни интересува сега той е 150А-Engine compartment control box (diesel versions)
            Средния оранжев също е само 30А, като изгорелия, кафявия е 70А. Да не би проблемът да е от това? Макар че бидейки различни вериги, трябва да няма връзка между двата.
            За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
              Средния оранжев също е само 30А, като изгорелия, кафявия е 70А. Да не би проблемът да е от това? Макар че бидейки различни вериги, трябва да няма връзка между двата.
              На едни е слаган 30А на други 50А говоря за средния( що е така не зная за сега)може тези дето имат вградено допълнително подгряване(калорифер) да са с 50А..но не съм сигурен за това
              Имаш ли User Manual на колата си дебелата книжка там има всеки предпазител за какво е! На този дето си сложил тел какво пише на клемата коя буква ?
              Остави аутодата виждам колата ти е като моята модел
              100 % сигурно,че там дето си сложил телта ти е запалването
              Last edited by eproHD; d.m.y г., 16:30.
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment


              • #22
                Причината се оказа късо съединение при преградата на двигателя. Кабелът е бил протрит и е опирал в някои положения в метала, а в други не, затова и можех да сменя бушона и да карам известно време, преди отново да изгори. Проблемът беше отстранен от един техник на име Зарко, намиращ се при реката на ул."Инж. Иван Иванов" между "Стамболийски" и "Т. Александров", по препоръка на колегите от магазин Италауто. Благодаря на всички участници по темата и безававийно каране!
                За какво му е на човек манекенка, като си има Алфа 147...

                Comment

                Working...
                X